Związek Harcerstwa Polskiego zachęca do składania ofert agencji na przygotowanie koncepcji kampanii promującej działania ruchu harcerskiego w ramach platformy komunikacyjnej „CAŁYM ŻYCIEM”.
Akcja ma obejmować m.in. spoty telewizyjne i radiowe, działania z obszaru PR oraz mediów społecznościowych czy współpracę z influencerami.
Zadaniem wybranej agencji będzie stworzenie koncepcji kreatywnej kampanii na IV kwartał 2020 roku (m.in. hasło, linia graficzna, scenariusz), przy wykorzystaniu udostępnionych w tym celu materiałów z przeprowadzonych warsztatów, rozmów i wybranych danych z badań opinii publicznej. Jak informuje ZHP, jeśli agencje wyrażą taką chęć, otrzymają materiały wyjściowe, które mogą posłużyć jako inspiracja do projektu.
W ofercie powinny znaleźć się: prezentacja agencji wraz z portfolio kreatywnych kampanii komunikacyjnych, wstępny zarys pomysłu kreatywnego oraz proponowana wycena realizacji (brutto).
Oferty można składać do 22 września 2020 roku. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj. (kd)