Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Zwolnij. Szkoda życia” organizowanej przez Program 1 TVP oraz Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Celem akcji jest zwrócenie uwagi użytkownikom dróg na zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych – a zwłaszcza dzieci – na niebezpieczeństwo utraty zdrowia i życia. Głównym elementem kampanii są spoty reklamowe oraz billboardy z hasłem: „Jedziesz szybciej niż myślisz”.
Akcja „Zwolnij. Szkoda życia” została zainaugurowana na początku lipca i potrwa do końca września. Jej twórcą jest Tomasz Kammel. Kreacją medialną zajęła się agencja Euro RSCG. Całkowity zysk z realizacji tegorocznej edycji „Zwolnij” zostanie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce Centrum Terapeutyczno-Wypoczynkowego dla dzieci ofiar wypadków w Dźwirzynie k. Kołobrzegu. Więcej informacji można znaleźć na stronie.