Nadchodzi kolejne spotkanie z cyklu IAB HowTo. Konferencja „Retail 2024. Make Shopping a Sensation. Innowacyjna komunikacja marki w procesie zakupowym” odbędzie się już 26 września 2024 roku w Złotych Tarasach w Warszawie.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać nowoczesne technologie z obszaru komunikacji marketingowej do pogłębienia zaangażowania konsumenta w trakcie procesu zakupowego. Zdobędą oni także wiedzę na temat tego, w jaki sposób konsumenci poszukują marek, jak budować pozytywne skojarzenia z marką, by zatrzymać klienta na dłużej czy w jaki sposób efektywnie opracowywać strategie sprzedażowe zarówno online, jak i offline.
Wydarzenie skierowane jest do menadżerów, specjalistów ds. marketingu, właścicieli sklepów i platform ecommerce oraz marek FCMG oraz wszystkich tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.
Konferencja będzie obfitować w liczne prelekcje oraz wskazówki dotyczące m.in. wsparcia marketingowego w punktach sprzedaży. Ponadto wydarzenie pozwoli uczestnikom na poszerzenie wiedzy w zakresie zwiększenia efektywności działań w szeroko rozumianym content marketingu.
Wśród prelegentów znajdą się m.in. Tomasz Szulkowski, Chief Operating Officer GroupM, który poprowadzi konferencję, Maciej Gramas, Founder i CEO AdsHero i OmniHero, Olga Knap-Nowacka, Head of Ads&Partnerships Empik Group czy Michał Mel, Retail Industry Manager Google Poland.
Bilety można kupić na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (kn)