Tytuł
Aplikacja Wieliczka Salt Mine
Autor
GoldenSubmarine dla Kopalni Wieliczka
Cel:
Wzmocnienie wizerunku marki Kopalnia Soli „Wieliczka” ze szczególnym uwzględnieniem Trasy turystycznej jako miejsca, które zapada w pamięć przede wszystkim ze względu na panującą tam atmosferę i przeżycia podczas zwiedzania. Dostarczenie narzędzia dostosowanego do oczekiwań części potencjalnych odwiedzających, które będzie wytwarzało naturalną chęć odwiedzenia Kopalni.
Opis:
Idea strategiczna: „Wieliczka” posiada skarby, które warto pokazać, by wszyscy ich zapragnęli. Przedstawienie użytkownikom tego, co można spotkać podczas podróży podziemną trasą. Aplikacja jest interaktywną podróżą w głąb zabytkowej Kopalni, zapewniającą jak najwierniejsze odtworzenie wrażenia pobytu pod ziemią, przy użyciu panoram sferycznych 360°. Dostarcza emocji, intryguje, wciąga i stanowi zapowiedź niezwykłej atmosfery panującej w prawdziwych solnych podziemiach. Poprzez wprowadzenie elementu rywalizacji – podczas wirtualnej podróży, inspirujemy użytkownika do szczegółowego oglądania komór, dokładnego przyglądania się wszystkim detalom; potęgujemy atmosferę wyjątkowości, tajemniczości. By przenieść się w magiczny solny świat, wystarczy jedno kliknięcie. Ci, którzy lubią wyzwania, mogą podjąć się misji zbierania wirtualnych kryształów – każdy kolejny okruch przybliża ich do tajemniczej Sekretnej Komory.
Efekty:
Liczne nagrody i wyróżnienia, w tym: Mixx Awards i Creative Sandbox. W ciągu miesiąca od publikacji aplikacji ukazały się 44 wzmianki w serwisach informacyjnych, blogach i forach. Informacje w mediach m.in.: gazeta.pl, newsweek.pl, onet.pl, tvp.info, wp.pl, wprost.pl, wyborcza.pl, PAP, brief.pl, gomobi.pl, mediarun.pl, money.pl.