niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesFestiwal Komunikacji Społecznej

Festiwal Komunikacji Społecznej

Festiwal Komunikacji Społecznej – święto tych, którzy od wielu lat czynią starania, aby uświadomić konieczność powszechnego udziału w eliminowaniu negatywnych zjawisk i rozwiązywaniu ważnych kwestii społecznych, a także tych, którzy, z własnej woli, wspierają działania społecznych organizacji. Pod hasłem „Święto komunikowania dla wspólnego dobra” zorganizowano pierwszą edycję Festiwalu Komunikacji Społecznej.

Fundacja Komunikacji Społecznej zaprosiła przedstawicieli biznesu, organizacji społecznych, mediów oraz specjalistów public relations do udziału w licznych panelach dyskusyjnych, m.in. na temat społecznego zaangażowania biznesu i „brzydkich” tematów społecznych. Według organizatorów impreza miała stać się świętem tych, którzy od wielu lat czynią starania, aby uświadomić konieczność powszechnego udziału w eliminowaniu negatywnych zjawisk i rozwiązywaniu ważnych kwestii społecznych, a także tych, którzy, z własnej woli, wspierają działania społecznych organizacji.

W ramach akcji zorganizowano m.in.:
-warsztaty pisania skutecznych wytycznych do realizacji kampanii społecznej pt. „Czego potrzebuje agencja reklamowa, aby stworzyć skuteczną kampanię społeczną”,
-wystawę malarstwa Beaty Tarnawy „Komunikacja społeczna i sztuka”
-wykład z pokazem slajdów „Sztuka dla Ziemi”,
-warsztaty „Społeczne graffiti”,
-koncert Człowieka Nowej Ery i pokaz slajdów „Graffiti sztuka z przesłaniem”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj