czwartek, 12 grudnia, 2024
Strona głównaCase studiesJak marka Hortex wspierała polską kulturę filmową w 2024 roku

Jak marka Hortex wspierała polską kulturę filmową w 2024 roku

Jedzenie, picie i film to elementy, które doskonale ze sobą współgrają. Bez względu na to, czy oglądamy ulubione filmy i seriale w domowym zaciszu, czy w kinie. Marka Hortex w 2024 roku jeszcze mocniej zacieśniła te więzy, pojawiając się jako partner, sponsor największych festiwali i wydarzeń filmowych w kraju.

PUNKT WYJŚCIA, czyli od czego się zaczęło?

Marka Hortex jest obecna na polskich stołach już od 80 lat. Towarzyszy Polakom w czasie codziennych posiłków, szkoły, studiów, pracy, przyjęć okolicznościowych, wycieczek i innych aktywności. Polska marka wierna jest swoim sprawdzonym recepturom, ale wciąż szuka też nowych smaków i odpowiedzi na zapotrzebowanie odbiorców i odbiorczyń. Marka Hortex w swojej ofercie ma nie tylko soki i smoothies, ale także mrożonki (w tym pizza, lody).

W 2024 roku marka świętuje swoją okrągłą rocznicę, stąd pomysł na pokazanie się w nowym, filmowym kontekście.

„Pomysł wspierania polskiej kultury powstał podczas badania historii marki Hortex. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że produkty naszej marki są obecne na polskich stołach od 80 lat. W związku z tym czujemy się w obowiązku wspierać polską kulturę. W tym roku dopiero zaczynamy. Zostaliśmy patronami trzech festiwali filmowych, a także rozdania nagród Telekamery” – mówi Agata Bonikowska, prezes zarządu Polski Ogród, Grupa Hortex.

CEL, czyli po co to wszystko?

Celem działań marki Hortex w 2024 roku było pojawienie się na wszystkich ważnych wydarzeniach filmowych w kraju. Wspierać kulturę można na wiele różnych sposobów. Marka postawiła na docenienie młodych twórców, którzy aktywnie tworzą kulturę filmową w Polsce.

Celem było także promowanie zdrowych przekąsek. Na festiwalach uczestniczki i uczestnicy a także twórczynie i twórcy filmowy mogli częstować się zdrowymi sokami i smoothies bez cukru.

ZREALIZOWANE DZIAŁANIA, czyli co działo się w projekcie?

Marka Hortex razem z agencjami Fuse (Grupa OMD), ASAP & ASAP i More Bananas zaznaczyła swoją obecność na najważniejszych wydarzeniach filmowych w kraju. Specjalnie na tę okazję marka przygotowała cztery klipy, które pojawiały się przed seansami filmowymi a także na festiwalowych galach rozdania nagród.

Tak na filmową ucztę zapraszała marka:

Hortex – Smakuj kino kawałek po kawałku

Hortex – Zjadłeś zęby na kinie? Smacznego!

Hortex – Smakuj polską klasykę na ostro

Hortex – Kino smakuje lepiej, gdy wokół same gwiazdy

Hortex na 49. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Marka Hortex była partnerem Konkursu Perspektywy, a także przestrzeni spotkań twórców z publicznością. Podczas 25 paneli dyskusyjnych w tej strefie uczestnicy mieli przyjemność delektowania się sokami i smoothies dostępnymi w lodówkach.

W strefie Hortex a także w kilku innych lokalizacjach dostępnych dla osób uczestniczących w festiwalu marka rozdała ponad 6,5 tysiąca soków i smoothies.

Marka sfinansowała także nagrodę pozaregulaminową za świeże spojrzenie w polskim kinie. 27 września podczas Młodej Gali Agata Bonikowska, prezes Polskiego Ogrodu, oraz Maciej Magnuszewski, dyrektor generalny i prezes zarządu Hortex, wręczyli nagrodę Monice Majorek za film „Innego jutra nie będzie”. Poza nagrodą finansową twórczyni otrzymała roczny zapas produktów marki.

„Festiwal Polskich Filmów Fabularnych to dla Hortex szansa na pokazanie produktów w nieco innym kontekście. To także możliwość wsparcia polskiej kultury, a także po prostu… dobra zabawa! Jesteśmy pod wrażeniem dużych emocji jakie towarzyszyły m.in Gali Młodych Talentów i tego jak mocno artyści reagowali na wyróżnienia w poszczególnych kategoriach. Bardzo nas cieszy, że marka Hortex mogła uczestniczyć w tym wydarzeniu i wręczyć jedną z pozaregulaminowych nagród” – mówi Maciej Magnuszewski, dyrektor generalny i prezes zarządu Hortex.

Hortex na Warszawskim Festiwalu Filmowym

W trakcie dziesięciu dni festiwalu uczestnicy mogli zobaczyć 84 filmy pełnometrażowe oraz 58 krótkometrażowych. W programie pojawiło się aż 46 premier filmowych, w tym 26 światowych i 20 polskich! Klimat festiwalowy stworzyły spotkania (te planowane i spontaniczne) z twórcami, artystami i artystkami, a także miłośnikami kina.

Prawie 3000 gości zaproszonych na uroczyste gale rozdania nagród i projekcje specjalnych filmów mogło zasmakować tradycyjnych soków i nowych smoothies bez cukru Hortex.

Marka ufundowała także jedną z nagród w konkursie 1-2 dla filmu „W dobrej wierze”, reż. Frauke Lodders.

Marka Hortex pojawiła się także na Telekamerach oraz na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym EnergaCAMERIMAGE w Toruniu, którego przewodniczącą jury jest Cate Blanchet.

EFEKTY

Marka Hortex pojawiła się na dużym ekranie, a także mocniej zapadła w pamięć wszystkim miłośniczkom i miłośnikom kina. Jak to wygląda w liczbach?

  • 4 wydarzenia filmowe;
  • 17 hostess promujących produkty marki Hortex;
  • 5254 soków i 3750 smoothies Hortex zostało rozdanych na wszystkich wydarzeniach filmowych;
  • 4 rozdane nagrody dla twórczyń i twórców filmowych;
  • Niezliczona ilość projekcji Hortexowych klipów na dużym ekranie.
Warszawski Festiwal Filmowy – gala rozdania nagród

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj