niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaCase studiesMuzyka łączy ludzi. Strefa T-Mobile na kartę i Heyah na największych festiwalach...

Muzyka łączy ludzi. Strefa T-Mobile na kartę i Heyah na największych festiwalach muzycznych

Tytuł:
Muzyka łączy ludzi. Strefa T-Mobile na kartę i Heyah na największych festiwalach muzycznych

Autor:
Polymus Events (główny producent projektu) dla T-Mobile

Festiwalowy mikrokosmos
Każdego roku największe festiwale muzyczne w Polsce gromadzą ogromną liczbę uczestników: do 65 000 ludzi aktywnie poszukujących nowych wrażeń. Różnorodny charakter festiwali daje szansę na kontakt z ludźmi słuchającymi bardzo różnej muzyki. Jest to okazja na spotkanie osób, które pragną wspólnie przeżywać niezwykłe chwile – chwile, które łączą. Dla firmy jest to szansa do zaprezentowania wizerunku marki, dostrzegającej odmienny charakter ludzi i dostosowującej swoją ofertę do ich potrzeb.

Założenia
Celem nadrzędnym projektu było dotarcie do specyficznej grupy docelowej – fanów różnych nurtów muzycznych – przez obecność na wszystkich największych festiwalach. Istotnym założeniem było także budowanie i wzmacnianie relacji z wymagającym targetem, jakim jest młodzież i osoby szczególnie wrażliwe na doznania estetyczne i emocjonalne. Marketingowy aspekt roadshow dotyczył dotarcia z ofertą T-Mobile na kartę i Heyah do jak największej liczby nowych odbiorców. 

Realizacja
W sumie 4122 przejechane kilometry, 32 dni w trasie, 7 największych festiwali muzycznych w Polsce:
• Heineken Open’er Festival 2013 oraz koncert Rihanny, Gdynia
• Jarocin Festiwal 2013, Jarocin
• Festiwal Audioriver 2013, Płock
• OFF Festival 2013, Katowice
• Coke Live Festival 2013, Kraków
• Festiwal Tauron Nowa Muzyka 2013, Katowice
• Burn Selector Festival 2013, Warszawa

Wyjątkowa strefa zabaw i relaksu
Na potrzeby projektu została przygotowana specjalna 13,5 m2, dwupoziomowa, bazująca na kontenerach konstrukcja strefy T-Mobile na kartę i Heyah, w której odbywały się akcje angażujące i integrujące uczestników. Ze względu na charakter wydarzenia, największy nacisk położono na relaks i rozrywkę. Osoby odwiedzające strefę mogły zagrać w quizy z wiedzy muzycznej, filmowej, zagrać w Guitar Hero czy sprawdzić się w rozgrywkach typu „papier/kamień/nożyce”. Codziennie jeden z uczestników wygrywał tablet, a pozostali gadżety i startery T-Mobile na kartę i Heyah. W celu aktywizowania uczestników, została uruchomiona aplikacja na tabletach, która służyła do nawiązywania kontaktów, a za pomyślne jej rozwiązanie nagrodą był starter. Każda osoba mogła napić się magentowego shake’a, odpocząć na tarasie, na dachu strefy i z tego miejsca obejrzeć koncert. Wizyta w strefie  T-Mobile na kartę i Heyah była także okazją do chwili relaksu, posłuchania muzyki i skorzystania z darmowego WiFi. W strefie można było również nabyć doładowania T-Mobile i Heyah.

Efekty
Projekt roadshow dla T-Mobile na kartę i Heyah był dużym i wymagającym przedsięwzięciem logistycznym. W wielu miejscach, ze względu na specyfikę terenu, również trudny montażowo. Dzięki przemyślanemu programowi dedykowanemu grupie docelowej, T-Mobile wzmocniła wizerunek firmy, kojarzącej się z pozytywnymi emocjami. Klimat panujący w strefie T-Mobile na kartę i Heyah oraz różnorodne działania angażujące uczestników oraz wyzwalające pozytywną energię, sprawiły, że strefa cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem. Łącznie strefę T-Mobile na kartę i Heyah odwiedziło ponad 150 000 festiwalowych uczestników. W produkcję zaangażowanych było ponad 150 osób (producenci, kierowcy, promotorzy i prowadzący, hostessy, obsługa techniczna).

Termin: lipiec-wrzesień 2013

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj