niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesWielkanocny event Pasażu Tesco #kurczakomania

Wielkanocny event Pasażu Tesco #kurczakomania

PUNKT WYJŚCIA

Pasaże Tesco to centra handlowe zlokalizowane na terenie całej Polski, które należą do Tesco Polska. Chcąc umilić czas zakupów klientom i jednocześnie wprowadzić ich w radosny nastrój, Pasaż Tesco przygotował dla nich świąteczną niespodziankę zaprojektowaną we współpracy z polską projektantką – Lidią Kalitą.

Ze względu na zbliżające się Święta Wielkanocne kluczowe było nawiązanie do jednego z najbardziej znanych symboli tego okresu, czyli kurczaków. Na potrzeby eventu stworzono nowy hashtag #kurczakomania oraz specjalną strefę wielkanocną w Pasażu Tesco w Centrum Handlowym Tesco Gocław w Warszawie.

W evencie uczestniczyli także zaproszeni goście – Natalia Siwiec, Lidia Kalita, Katarzyna Burzyńska-Sychowicz oraz influencerzy.

CELE PROJEKTU

 • zwiększenie liczby klientów poprzez stworzenie dodatkowej motywacji do odwiedzenia Pasaży Tesco
 • popularyzacja marki przez działania wpisujące się w określony czas i odpowiadające realnym potrzebom Polaków
 • oferowanie klientom benefitów i atrakcji w zamian za zakupy u najemców Pasaży Tesco
 • wywołanie pozytywnych emocji

GRUPY DOCELOWE

 • lokalna społeczność
 • klienci Pasaży Tesco

REALIZACJA PROJEKTU

W dniach 13-14 kwietnia 2019 roku w Pasażach Tesco w pięciu miastach Polski: w Krakowie (Kapelanka 54), Lublinie (Orkana 4), Rzeszowie (al. Powstańców Warszawy 13), Łodzi (Pojezierska 93) oraz Warszawie (Fieldorfa 41) zorganizowano eventy wielkanocne pod hasłem #kurczakomania.

Klienci, którzy dokonali w tych dniach zakupów za kwotę min. 100 zł w sklepach i punktach usługowych zlokalizowanych w Pasażach Tesco, otrzymali specjalnie na tę okazję przygotowany prezent marki Miss LK, polskiej projektantki Lidii Kality. Jej grafika kurczaka i hasło Yellow is the new black, została umieszczona na świątecznych workach, a w komunikacji używaliśmy również nazwy i logo nowej marki MISS LK.

Ponadto w Pasażu Tesco w Centrum Handlowym Gocław przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie zaaranżowano strefę wielkanocną nawiązującą do hasła przewodniego #kurczakomania. Miejsce to przyciągnęło rzeszę ludzi, którzy chętnie fotografowali się w otoczeniu pluszowych kurczaków oraz wiosennej aranżacji. Natomiast na najmłodszych czekał wielki kurczak, gotowy do wspólnych zdjęć i uścisków.

Gościem specjalnym wydarzenia była Natalia Siwiec, którą można było spotkać w Pasażu Tesco w Warszawie w sobotę. Modelka chętnie pozowała do zdjęć, rozdawała autografy i rozmawiała z odwiedzającymi. Wśród gości pojawili się również projektantka Lidia Kalita, Katarzyna Burzyńska-Sychowicz, Łukasz Kędzior (lukebook.pl) oraz Dorota Michałowska.
 

W evencie udział wzięli również influencerzy, którzy na bieżąco relacjonowali to, co działo się w strefie.

Event poprzedziła komunikacja skierowana do mediów lokalnych, działania w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram Pasaż Tesco), konkurs zorganizowany na Facebook Pasaż Tesco oraz influencer marketing.

EFEKTY

 • Łączny zasięg publikacji zapowiadających event w social mediach 1 088 202
 • 12 influencerów obecnych podczas wydarzenia o łącznym zasięgu 1 479 375 obserwujących
 • Ponad 260 zgłoszeń do konkursu zorganizowanym na Facebooku Pasaż Tesco
 • 20 publikacji w mediach i kilkadziesiąt w social mediach
 • Ponad 4 000 worków rozdanych w ramach akcji

Za koncepcję i realizację wydarzenia odpowiadała agencja PLATINIUM CAST.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj