czwartek, 26 grudnia, 2024
Strona głównaCase studiesWspaniały Świat Jachtingu

Wspaniały Świat Jachtingu

Tytuł projektu:
Wspaniały Świat Jachtingu

Podmiot realizujący projekt:
VMG Events (osoba odpowiedzialna za projekt: Marzena Szulakiewicz)

Opis eventu:
Wspaniały Świat Jachtingu to inicjatywa Mateusza Kusznierewicza oraz firmy Dobre Jachty. Pierwsza edycja imprezy odbyła się 17 października 2013 r. w salonie Mercedes-Benz Auto Idea w Łomiankach.

Cel eventu:
Cykl spotkań Wspaniały Świat Jachtingu to kolejna formuła nawiązywania kontaktów biznesowych, pozwalająca połączyć płaszczyznę zawodową z towarzyską, a pasję z efektywnym rozwijaniem inwestycji i przedsięwzięć. Myślą przewodnią jest promocja żeglarstwa oraz kształtowanie nowych trendów wśród ludzi ceniących aktywny wypoczynek na najwyższym poziomie. Inwestycja w jachty, ale również jachting jako hobby i sposób  na spędzanie wolnego czasu – to świetna propozycja dla dynamicznych osób, poszukujących nieszablonowych rozwiązań. Inicjatywa Wspaniały Świat Jachtingu stwarza firmom-partnerom wydarzenia możliwość bezpośredniego przedstawienia sprecyzowanej grupie docelowej swojej oferty, jak również nawiązania relacji z nową grupą potencjalnych Klientów.

Formuła wydarzenia:
Pierwsze spotkanie z cyklu Wspaniały Świat Jachtingu odbyło się w atmosferze wieczornego coctail party i było połączone z koncertem jazzowym. Każda impreza organizowana będzie w innym mieście. Formuła przygotowywana jest na 300 osób. Wstęp dla gości jest bezpłatny.

Przeprowadzone działania:
Wspaniały Świat Jachtingu nie był eventem zrealizowanym na zlecenie Klienta, ale został zainicjowany przez agencję VMG Events we współpracy z Mateuszem Kusznierewiczem oraz firmą Dobre Jachty. Przygotowania do imprezy trwały kilka miesięcy. Pierwszym, kluczowym zadaniem agencji było znalezienie partnerów wydarzenia. Starannie dobrani partnerzy oraz ich produkty i usługi stanowiły bowiem komplementarną wartość dla gościa, który miał poczucie profesjonalizmu, elegancji i dobrego smaku. W gronie partnerów Wspaniałego Świata Jachtingu znalazły się firmy:

– Mercedes-Benz Auto Idea
– Emirates
– Citi Handlowy
– Galerie Lafayette
– Dobre Jachty
– Premium Yachting
– Klub Mila
– Pevonia
– Voda Naturalna
– BoConcept.

Kolejnym, istotnym elementem był wybór miejsca. Nie było to łatwe zadanie ze względu na tematykę eventu – „żagle w mieście”. Dzięki współpracy z Mercedes-Benz Auto Idea, odpowiednia scenografia pozwoliła przenieść gości zgromadzonych w salonie samochodowym na „wielkie wody”, głównie za sprawą wielometrowych żagli rozwieszonych na ścianach pomieszczenia. Główną koncepcję kreatywną oparto na jachtach i tym, co w nich najpiękniejsze – żaglach, a osiągnięcie odpowiedniego klimatu wsparte zostało zastosowaniem wielkoformatowych ekranów wyświetlających filmy oraz zdjęcia prezentujące przepiękne, nowoczesne i eleganckie jachty.  Całości dopełniało oświetlenie salonu wewnątrz oraz na zewnątrz, imitujące połyskującą taflę wody. Dywan wprowadzający gości na event nie był tym razem czerwony, a… niebieski, komponując się z efektami oświetleniowymi. Na zewnątrz, gości witał przyprowadzony prosto z Gdyni jacht motorowy, umieszczony na przyczepie zamocowanej do najnowszego modelu Mercedes GL – uzupełniając synergię pomiędzy partnerami.

Podczas tego eleganckiego eventu, goście mieli okazję wysłuchać prezentacji Mateusza Kusznierewicza, mistrza olimpijskiego z żeglarstwie z Atlanty (1996 r.), który opowiedział o swoich pasjach, doświadczeniach i przygodach związanych z tą dyscypliną sportu oraz o przeżyciach towarzyszących mu podczas startu na pięciu igrzyskach olimpijskich. Ponadto, podsumował emocjonującą rywalizację w trakcie ubiegłorocznego Pucharu Ameryki.

Jedną z cieszących się niezwykłym zainteresowaniem atrakcji, była loteria wizytówkowa, dzięki której partnerzy zdobyli ogromną bazę wartościowych kontaktów, a goście zostali obdarzeni nagrodami, m.in. lot do Dubaju liniami Emirates. Część oficjalną zakończył koncert młodej, niezwykle uzdolnionej artystki jazzowej – Laury Godziejewskiej z zespołem Laura Jazz Band.

Za technikę i multimedia, światło oraz dźwięk odpowiadała firma Et Cetera. Scenografię przygotowała agencja VMG Events we własnym zakresie. Film podsumowujący Wspaniały Świat Jachtingu zrealizowała firma Dzida Production Film Studio, a catering dostarczyła firma Catering Magda Gessler.

Wspaniały Świat Jachtingu swoją obecnością zaszczyciły postaci ze świata sportu
i show-biznesu:

– Karolina Szostak
– Monika Dryl
– Paweł Paterek
– Piotr Krajewski

W ramach działań PR zorientowanych na Wspaniały Świat Jachtingu, pozyskano patronaty:

– Maleman
– Manager
– High Living

Ponadto, magazyn Luxury&Style był jednym ze współorganizatorów wydarzenia. Informacje prasowe podsumowujące Wspaniały Świat Jachtingu pojawiły się na stronach
www oraz w wersjach drukowanych w/w biznesowo-lifestyle’owych magazynów.

Efekty i korzyści:
– Wysoki współczynnik frekwencji – 60% zaproszonych gości (ponad 300 osób)
– Jakościowa baza kontaktów biznesowych
– Patronaty medialne (media biznesowe, lifestyle)
– Promocja marki/produktu w mediach
– Ekspozycja marki/produktu w otoczeniu brandów z sektora premium
– Ekspozycja i promocja marki/produktu w kontekście gwiazd, ludzi sportu i biznesu

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj