niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaCase studiesZuchwałe karteczki w Olivia Business Centre

Zuchwałe karteczki w Olivia Business Centre

Tytuł akcji
„ZUCHWAŁE KARTECZKI W OLIVIA BUSINESS CENTRE”

Czas przeprowadzenia akcji
23 luty – 01 kwiecień

Założenia akcji
Akcja „Zuchwałe karteczki” była spontaniczną inicjatywą podjętą przez jednego z rezydentów co-workingowej O4 w budynku Olivia Four, Studio Projektów Marketingowych Zuchwali.com. Celem było pokazanie w jaki sposób przenosi się informacja i jak w prosty sposób można komunikować się z ludźmi wykorzystując inne narzędzia niż Internet. Założeniem była aktywizacja środowiska biznesowego pracującego w obrębie Olivia Business Centre, pobudzenie kreatywności oraz networking, czyli doprowadzenie do spotkania z uczestnikami komunikacji w przestrzeni realnej.

 

 
Opis przebiegu akcji
Akcja rozpoczęła się od stworzenia słowa „HI!” z żółtych samoprzylepnych karteczek, naklejonych na jedną z szyb drugiego piętra O4. Napis ten był zaczepką w stosunku do pracowników firm mających biura w pozostałych budynkach Olivia Business Centre. Już następnego dnia pojawiły się odpowiedzi na przywitanie. Komunikacja trwała przez kilka i zaczęła żyć własnym życiem, wywołując falę kreatywności na przeszklonych piętrach budynków Olivia Four, Olivia Six, Olivia Tower i Olivia Gate. Pierwsi zareagowali pracownicy firmy Epam, a potem odezwali się m.in. ich koledzy z Allianz, Broadridge, ThyssenKrupp, Competence Call Center i Grupy Energa. Formy aranżacji karteczkowych były różne i coraz ciekawsze, a wśród nich miedzy innymi bukiety kwiatów, nawiązania do komiksów o Supermanie i Batmanie, bohaterów z South Parku, kosmici z kultowej gry Space Invaders, Pacman, olbrzymi Nyan Cat, znany z internetowego memu, a w okolicach Wielkanocy – można było dostrzec okienne zajączki i pisanki.

 

 

Finał akcji
Zamiarem inicjatorów było doprowadzenie do poznania się uczestników akcji w przestrzeni realnej. Stąd też pomysł na organizację „Zuchwałej Prywatki  – Modern Talking Mix”, którą zaplanowano na 1 kwietnia. Nazwa celowo nawiązywała zarówno do klimatu muzycznego, jak i do formy komunikacji, której była dedykowana. Zaproszenia na event postanowiono rozdać osobiście wszystkim uczestnikom karteczkowego dialogu, w tradycyjnej formie papierowej.

 

 

Skuteczność akcji
Akcja spotkała się z zainteresowaniem również lokalnych mediów, którzy zaczęli dopytywać się o szczegóły. Wspólnie z Olivia Business Centre została opracowana informacja prasowa prezentująca założenia i przebieg akcji.
Artykuły o akcji ukazały się na portalach: trójmiasto.pl, my3miasto.pl. Regionalna TVP Gdańsk nakręciła materiał, który ukazał się w wieczornym wydaniu lokalnej „Panoramy”. Radio Gdańsk i Radio Eska zgłosiły się po wywiad. Akcja miała swoje zajawki na profilach w social mediach firm uczestniczących w komunikacji. Posty ze zdjęciami okiennej twórczości przyczyniły się do spotęgowania zasięgu akcji.

8 664 – łączny zasięg postów dotyczących akcji na profilu Zuchwali.com:  8 664.
20 135 – łączny zasięg postów dotyczących akcji na profilu Olivia Business Centre.

 

 

Media publikacje
http://praca.trojmiasto.pl/Olivia-Business-Centre-Wszystko-zaczelo-sie-od-Hi-n100187.html
http://my3miasto.pl/biznes/okienne-rewolucje-w-przyjaznym-olivia-business-centre/
http://gdansk.tvp.pl/24557560/korporacyjne-biurowe-gdanskie-igraszki
http://radiogdansk.pl/index.php/wiadomosci/item/39216-zolte-karteczki-w-oknach-biurowcow-gdanska-po-co-do-komunikacji-z-osobami-z-naprzeciwka-zdjecia.html
http://trojmiasto.eska.pl/poznaj-miasto/pracownicy-z-gdanska-wiedza-co-to-luz-w-biurowcach-zapanowala-nowa-moda-zobaczcie-jak-wyglada-u-nas-karteczkowa-rewolucja-na-oknach-galeria/138902
 
Budżet promocyjny
Zero.

Opis przestrzeni akcji
Olivia Business Centre w Gdańsku to najnowocześniejszy i największy projekt biurowy w Polsce. Docelowa wielkość centrum to 170 000 mkw. Centrum rozbudowuje się systematycznie od 2010 r. w tempie jednego budynku rocznie. Ukończone budynki: Olivia Gate, Point, Tower, Four i Six otaczają wewnętrzne patio z zielenią i małą architekturą. W 2015 r. w Olivia Business Centre rozpoczął działalność coworking O4, oferujący członkostwo z różnymi opcjami biurowymi – od biurka do prywatnego biura o powierzchni już od 16 mkw. – oraz nowoczesną przestrzeń konferencyjną. Dzisiaj działa tam ponad 50 firm. Olivia Business Centre to jednak znacznie więcej niż budynki. Regularnie odbywają się tutaj wydarzenia biznesowe, edukacyjne, kulturalne i sportowe. Do dyspozycji najemców pozostają m.in. 3 centra konferencyjne, centrum medyczne z apteką, 3 restauracje, kawiarnie, przedszkole i żłobek, 4 banki, nowoczesne gimnazjum, salon piękności, notariusz oraz punkt ładowania samochodów elektrycznych. Centrum posiada ponad 1600 miejsc parkingowych, ponad 200 stojaków rowerowych oraz 5 szatni z prysznicami. W kwietniu 2016 roku otwarto dwupiętrowy klub fitness.

 

 

Opis inicjatora akcji
Studio Projektów Marketingowych Zuchwali.com to outsorscingowany dział marketingu czyli grupa ekspertów do wynajęcia. To doskonałe rozwiązanie dla ludzi prowadzących małe i średnie firmy, których nie stać na zatrudnienie na pełen etat specjalistów do długofalowych działań i którzy sami nie za bardzo wiedzą co mają robić, by rozkręcić biznes. W ramach projektu klient może spodziewać się audytu produktowo-marketingowych, doradztwa w tworzeniu strategii sprzedażowych i komunikacyjnych, wsparcia produkcyjnego oraz PR-owego przy eventach, realizacji graficznej projektów, produkcji wideo oraz tworzenia kontentu. Zuchwali.com to kreacja marketingu 360, to umiejętność koordynowania narzędzi sprzedażowych i wizerunkowych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj