piątek, 17 stycznia, 2025

Search: Sample

Nowoczesna syrenka

Nowe logo stolicy wybrane w konkursie przestawia trójkolorową, nowoczesną syrenkę oraz hasło „Zakochaj się w Warszawie”. Znak rozpoznawczy miasta, który ma pojawić się na billboardach, kubkach i parasolach promujących Warszawę, zaprojektowała agencja Brand Nature Access. Nie...

Kolejny projekt Advanced PR dla Nissan Poland

Advanced PR przygotuje specjalny event prezentujący gamę samochodów terenowych Nissan. W ramach projektu agencja odpowiada za organizację wydarzenia oraz komunikację medialną. To kolejne działanie Advanced dla Nissana - w sierpniu br. agencja przygotowała spotkanie prasowe poświęcone...

Rossellini w Polsce z Primum PR

Primum PR po raz drugi wygrało przetarg na organizację oraz obsługę medialną pobytu Isabelli Rossellini w Polsce. Aktorka będzie promować w naszym kraju swoją najnowszą markę perfum - „Daring”, spotka się także z wykładowcami i studentami...

Brak wyników

spot_img