Search: Sample
O koniecznej współpracy reklamy i PR piszą Agnieszka Zawada i Marek Skała w magazynie Nasz Rynek Kapitałowy. Zaprezentowane przykłady kampanii Żywca i Heyah potwierdzają opinie, że wielu kampaniom promocyjnym, zwłaszcza teaserowym, potrzebne jest wsparcie PR-owców, którzy...
Nawet niewielkie praktyki lekarskie powinny stosować narzędzia PR dla budowania pozytywnego wizerunku i zdobywania zaufania oraz lojalności klientów. Wskazówki dla lekarzy zawiera artykuł Zbigniewa Pawlaka z pisma Lekarz Rodzinny, który prezentuje m.in. podstawowe zasady i metody...
Agnieszka Szabelska, kierownik marketingu marek międzynarodowych V&S Zielona Góra, w wywiadzie dla Media i Markeitng opisuje m.in. działania promocyjne marki Absolut. Opowiada także o realizacji projektu PR firmy - Absolut Tracks oraz Absolut Label. „Staramy się...