Konsultant zarządu w Discovery Networks, gdzie wspiera projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej. Poprzednio dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Unileverze, gdzie odpowiadała za komunikację zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs w oddziałach w Polsce, Estonii, na Litwie i Łotwie. Nadzorowała także projekty komunikacyjne Unilevera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Wcześniej była związana z sektorem farmaceutycznym, pełniąc funkcje: dyrektora komunikacji w Sandoz Polska, dyrektora public affairs w Wyeth (Poland), dyrektora corporate affairs w Eli Lilly Polska. Pracowała także jako dyrektor corporate affairs i rzeczniczka British American Tobacco Polska. Z komunikacją marketingową i public affairs jest związana od 20 lat – karierę zaczynała w polskim przedstawicielstwie sieci PR Burson-Marsteller, następnie prowadziła projekty z zakresu PR i public affairs dla firm z różnych sektorów.
Jest absolwentką filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim.