Rzecznik prasowy i dyrektor departamentu komunikacji w Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A. Odpowiedzialna za opracowywanie strategii marketingowej i strategii komunikacji dla produktów i usługi KIR S.A (m.in. system rozliczeń międzybankowych ELIXIR oraz Express ELIXIR, pozwalający na dokonywanie płatności międzybankowych w czasie rzeczywistym, podpis elektroniczny oraz system bezpośrednich i gwarantowanych płatności internetowych PayByNet). Jako dyrektor departamentu nadzoruje pracę Działu Reklamy i Działu Promocji i Komunikacji.
Wcześniej pracowała w GlaxoSmithKline, odpowiadając od 2008r. za strategię komunikacji dla wszystkich obszarów terapeutycznych i współpracę z organizacjami pacjenckimi jako menadżer komunikacji z mediami. Przedtem pełniła różne role w działach marketingu firm PepsiCo, Wella, Danone, GSK i Eli Lilly. Jest absolwentką anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, marketingu i zarządzania w WSPiZ oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Marketingiem Strategicznym SGH.