Od 2000 r. prezes zarządu agencji Preludium, a od października 2010 r. rzecznik prasowy firmy GB Bolesławiec 202.
Autorka wielu projektów i kampanii komunikacyjnych, pełniła funkcję doradcy prezesa zarządu ds. public relations Elektrociepłowni Kraków, ELNORD S.A., oraz opiekuna studiów podyplomowych Marketing Polityczny i Medialny WSZiP.
Była też rzecznikiem prasowym Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego. Wcześniej prezes zarządu Agencji Marketingowej JBB Sp.z o.o. Wykładowca i promotorka prac podyplomowych i licencjackich z zakresu komunikacji, kształtowania wizerunku firm, marek i produktów.
Doradca ds. strategii i rozwoju prezesa zarządu a następnie dyrektor zarządzający najbardziej oryginalnej nieruchomości komercyjnej w Polsce – Krzywy Domek w Sopocie.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, doktorantka prof. dr hab. Jacka Sobczaka, kierownika Zakładu Prawa Prasowego Instytutu Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu (w 2004 roku otwarty przewód doktorski).
Absolwentka studiów podyplomowych Marketing i Zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu we Wrocławiu (praca dyplomowa: „Strategia kreacji wizerunku lidera rynkowego na podstawie badań marketingowych” napisana pod kierunkiem prof. dr hab. Krystyny Mazurek-Łopacińskiej) i studiów podyplomowych Marketing Polityczny i Medialny w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie (praca dyplomowa: „Myśl ekologicznie – działaj strategicznie” napisana pod kierunkiem dr. Andrzeja Drzycimskiego) oraz absolwent Ośrodka Treningu Kadry Kierowniczej we Wrocławiu.