Naczelnik Wydziału Promocji i Reklamy w Biurze Komunikacji i Promocji PKP Energetyka. Wcześniej związany z Neadoo Interactive i z Grupą Heureka. Był też senior account managerem w agencji Sigma International Poland, gdzie zarządzał trzyosobowym zespołem w dziale FMCG.
Do września 2008 roku był Kierownikiem Wydziału PR w Departamencie Promocji Gospodarczej Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Wcześniej był związany zawodowo z agencją Profile, w której zajmowal stanowisko PR
Manager:a. Pracował też w agencjach Prelite PR i Q&A Consulting.
Absolwent politologii na UAM w Poznaniu (specjalizacja: marketing polityczny), psychologii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, a także podyplomowego studium Zarządzania Marką na SGH. Certyfikowany praktyk NLP.
W czasie pracy w agencji Profile m.in. koordynował inicjatywę społeczną “Warto być za”, która została nagrodzona Złotym Spinaczem 2007 w kategorii CSR. Pracował także dla TP S.A. oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.