Dominika Kraśko-Białek

0
103

Od kwietnia 2008 roku wiceprezes ds. marketingu grupy Aviva (dawniej Commercial Union) w Polsce. Kieruje Działem Marketingu, który odpowiada za wszystkie linie produktowe grupy Aviva, markę, badania i analizy, public relations i rozwój systemu CRM.
Zajmuje się marketingiem od 15 lat. Od 2002 roku była dyrektorem marketingu w TC Dębica SA i Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o. oraz członkiem zarządu grupy Goodyear Polska. Bezpośrednio przed przejściem do Aviva pełniła funkcję dyrektora marketingu Goodyear na region Europy Środkowej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jej obowiązków należało przygotowywanie strategii marketingowej firmy, rozwój sieci dystrybucji i zarządzanie markami wchodzącymi w skład portfela firmy.
Wcześniej przez wiele lat pracowała m. in. w PepsiCo – najpierw w oddziale polskim, następnie jako menedżer marketingu na Europę Środkową, a także w europejskiej centrali firmy w Londynie. Wielokrotnie była członkiem jury w prestiżowych konkursach marketingowych, takich jak Effie Awards, Golden Arrow, Superbrands.
Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj