Izabella Dessoulavy-Gładysz

0
64

Do grudnia 2010 roku Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w DHL Global Forwarding, wcześniej była dyrektor marketingu i komunikacji w firmie kurierskiej DPD Polska, a także rzecznikiem prasowym firmy. Zarządzała 5 osobowym zespołem i odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnej firmy obejmującą budowę i umacnianie wizerunku marki, public relations oraz komunikację wewnętrzną, a także badania marketingowe i rozwój produktów.
Do końca stycznia 2008 roku pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Do jej obowiązków należało przygotowanie i wdrażanie kompleksowej strategii w obszarze komunikacji marketingowej i public relations. Odpowiadała za realizację kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych firmy. Zarządzała 6 osobowym zespołem specjalistów.
Do lipca 2007 dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy firmy. Odpowiadała za kształtowanie zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej polityki komunikacyjnej firmy.
Od początku swojej pracy w DHL była inicjatorem i liderem wszystkich projektów z obszaru komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej realizowanych w ramach fuzji DHL Int oraz Servisco.
Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia strategii komunikacji korporacyjnej, budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Przez wiele lat związana była z rynkiem usług finansowych. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Biznesu i Marketingu w Łodzi oraz program MBA przeznaczony dla kadry kierowniczej „Management 2001” prowadzony przez Canadian International Management Institute. Jest autorką publikacji dotyczących marketingu oraz komunikacji wewnętrznej.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj