Do grudnia 2010 roku Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w DHL Global Forwarding, wcześniej była dyrektor marketingu i komunikacji w firmie kurierskiej DPD Polska, a także rzecznikiem prasowym firmy. Zarządzała 5 osobowym zespołem i odpowiadała za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnej firmy obejmującą budowę i umacnianie wizerunku marki, public relations oraz komunikację wewnętrzną, a także badania marketingowe i rozwój produktów.
Do końca stycznia 2008 roku pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji marketingowej i PR DHL Express (Poland). Do jej obowiązków należało przygotowanie i wdrażanie kompleksowej strategii w obszarze komunikacji marketingowej i public relations. Odpowiadała za realizację kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych firmy. Zarządzała 6 osobowym zespołem specjalistów.
Do lipca 2007 dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej oraz rzecznik prasowy firmy. Odpowiadała za kształtowanie zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej polityki komunikacyjnej firmy.
Od początku swojej pracy w DHL była inicjatorem i liderem wszystkich projektów z obszaru komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej realizowanych w ramach fuzji DHL Int oraz Servisco.
Specjalizuje się w działaniach public relations i marketingu ze szczególnym uwzględnieniem tworzenia strategii komunikacji korporacyjnej, budowaniem i zmianą kultury organizacyjnej. Przez wiele lat związana była z rynkiem usług finansowych. Ukończyła studia na Wydziale Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Biznesu i Marketingu w Łodzi oraz program MBA przeznaczony dla kadry kierowniczej „Management 2001” prowadzony przez Canadian International Management Institute. Jest autorką publikacji dotyczących marketingu oraz komunikacji wewnętrznej.