Obecne stanowisko:
Marketing and Communications Lead Accenture w Polsce
Jakub Smarz jest menedżerem i ekspertem z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. W Accenture odpowiada za: wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną. W swoich codziennych działaniach zarządza poszczególnymi zespołami, dba o spójność lokalnych inicjatyw i potrzeb komunikacyjnych Accenture względem globalnej strategii komunikacji firmy. Jakub Smarz jest także doradcą zarządzających Accenture w Polsce ds. komunikacji.
Wcześniej na ścieżce swojej kariery zdobywał doświadczenie w komunikacji i marketingu wewnątrz organizacji m.in. na stanowisku specjalisty ds. marketingu w Banku Zachodnim WBK (Santander Group), jak i po stronie agencji PR. W ramach pracy w agencjach odpowiadał za komunikację kryzysową, relacje z inwestorami, komunikację pierwszych ofert publicznych (IPO) oraz fuzji i przejęć (M&A). Ponadto ma doświadczenie w kształtowaniu i realizacji komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej podczas procesów transformacji przedsiębiorstw.
Absolwent Wydziału Politologii UMCS w Lublinie, gdzie obronił pracę: „Kreowanie wizerunku miast na przykładzie Lublina”. Uczestnik podyplomowych studiów Public Relations UW oraz PAN. W ramach międzynarodowego programu certyfikacji Employer Branding College zaprojektowanego jako globalny standard szkoleń EB Jakub Smarz został wyróżniony certyfikatem Employer Brand Leadership. Posiada także certyfikat Black Belt PRO in Internal Communication po ukończeniu kursów Gartnera w Londynie (wcześniej CEB).