Dyrektor generalny w firmie KREAM.
Obsługuje firmy medialnie, odpowiada też za relacje inwestorskie spółek i PR wewnętrzny firm. Zorganizowała liczne konferencje prasowe, jak i całą gamę eventów w ramach promocji marki oraz produktu. Poza bezpośrednią obsługą klientów w zakresie wizerunku i komunikacji, współpracuje z największymi agencjami marketingu i reklamy, wspierając realizacje kampanii wizerunkowych najbardziej popularnych marek w Polsce. W ostatnim czasie była związana m.in. z działaniami e-PR i komunikacją social media marek takich jak: Orange, Tesco, Tchibo, Amica, Winiary, Malibu, Wyborowa czy Santander Universidades, z działaniami media relations dla Tesco Polska czy IPO SA, a także eventami specjalnymi w słowackich ośrodkach narciarsko-snowboardowych Jasna-Chopok czy budowaniem relacji inwestorskich w spółkach Surfland Deweloper Systems, iWave Group i WakePark Wrocław. Od wielu lat związana również z promocją kultury – założona przez nią firma początkowo specjalizowała się w promocji wydarzeń kulturalnych, organizacji eventów oraz managementu artystów i klubów muzycznych. Współtworzyła kilka dużych festiwali muzycznych w kraju, zorganizowała konferencje prasowe z największymi gwiazdami międzynarodowej sceny muzycznej jak m.in. Shaggy czy Arrested Development. Jej autorskie projekty promowały twórczość młodych artystów, głównie na terenie Dolnego Śląska. Nawiązywała w tym celu współpracę z wytwórniami muzycznymi, organizatorami festiwali i przeglądów muzycznych. Własne projekty artystyczne z sukcesem wplatała w strategię promocji marki klientów, realizując m.in. teledyski muzyczne (product placement) czy eventy wizerunkowe dla firm. Wykładała przedmiot „Wizerunek organizacji” w Instytucie Dziennikarstwa Dolnośląskiej Szkoły Wyższej we Wrocławiu, gdzie prowadziła też warsztaty dla studentów kierunku public relations z zakresu e-PRu.