Obecne stanowisko:
Head of Communications
Od lutego 2016 roku zarządza komunikacją w spółkach Grupy Generali Polska. Od października 2011 r. odpowiadała za komunikację podczas wprowadzania na polski rynek nowego ubezpieczyciela – Proama. Wcześniej pełniła funkcję wicedyrektora Departamentu Sprzedaży w Krajowej Izbie Rozliczeniowej SA, gdzie odpowiadała za marketing i wsparcie sprzedaży. Szafraniec uczestniczyła we wprowadzaniu na rynek firmy doradztwa finansowego Finamo, w której zarządzała Departamentem Komunikacji i Analiz. Zajmowała również stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR-u w Superfund TFI SA. Była też dyrektorem Biura Rzecznika Banku Polskiej Spółdzielczości SA, PR
Manager:em w Gospodarczym Banku Południowo-Zachodnim SA (w którym odpowiadała m.in. za proces komunikacji podczas fuzji 6 banków regionalnych) oraz rzecznikiem prasowym Lubelskiego Banku Regionalnego SA.