Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Karolina Borkowska. obecne stanowisko: managing partner. współzałożycielka agencji public dialog. absolwentka instytutu dziennikarstwa uniwersytetu warszawskiego (specjalizacja: marketing medialny i public relations). posiada 11 letnie doświadczenie w pr i ponad 20 letnie pracy w mediach. specjalizuje się w pr produktowym i media relations. bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w tvp przy programie informacyjnym panorama oraz w porannym programie „pytanie na śniadanie”. prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych. swoje doświadczenie zdobywała pracując gg network s.a. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię policja z gadu – gadu „stop przemocy w szkołach”. następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w agencji primoloko pracując m.in. dla firm z branży it i elektroniki. przez trzy lata związana z agencja multi communications, gdzie pracowała dla takich klientów jak: asus, belkin, unity line, wyborowa s.a. – white spirits, diageo – brown spirits (johnnie walker black label, johnnie walker red label), wino musujące cava, institut del cava, kampania edukacyjna margaryny rama – codziennie rama, codziennie rośnij. w agencji made in pr jej klientami byli: stowarzyszenie walki z otyłością – kampania prozdrowotna „chudniesz-wygrywasz-zdrowie”, egyptian tourist authority.

Obecne stanowisko:
managing partner
Współzałożycielka agencji Public Dialog. Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada 11 letnie doświadczenie w PR i ponad 20 letnie pracy w mediach.
Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym Panorama oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w agencji Primoloko pracując m.in. dla firm z branży IT i elektroniki. Przez trzy lata związana z agencja Multi Communications, gdzie pracowała dla takich klientów jak: ASUS, Belkin, Unity Line, Wyborowa S.A. – White Spirits, Diageo – Brown Spirits (Johnnie Walker Black Label, Johnnie Walker Red Label), wino musujące CAVA, Institut Del CAVA, kampania edukacyjna margaryny RAMA – Codziennie Rama, codziennie rośnij.
W agencji Made in PR jej klientami byli: Stowarzyszenie Walki z Otyłością – kampania prozdrowotna „Chudniesz-Wygrywasz-Zdrowie”, Egyptian Tourist Authority.