Karolina Króliczek

0
103

Obecne stanowisko:
PR Insight Founder/Digital Communications Executive POLARIS Agency

PR Insight Founder/Digital Communications Executive POLARIS Agency
Od lipca 2019 roku Digital Communications Executive w londyńskiej agencji reklamowej POLARIS Agency. Odpowiada za działania komunikacyjne brytyjskiej firmy oraz bieżące wsparcie z zakresu digital PR dla klientów agencji.
Ma ponad 5 lat doświadczenia w komunikacji, głównie sektora nowych technologi, komunikacji digitalowej oraz consumer (branding). Ostatnie trzy lata intensywnie rozwija własną agencję public relations – PR Insight, gdzie na bieżąco współpracuje z londyńskimi agencjami media intelligence takimi jak Cision, agencjami reklamowymi oraz agencjami digitalowymi, oferując usługi doradcze z zakresu media intelligence, PR (public relations/digital public relations), media planning oraz content writing.
Wcześniej, Karolina Króliczek pracowała w warszawskiej agencji TBWA/Worldwide na stanowisku PR Account Executive, niemieckiej agencji public relations East-Side Consulting GmbH oraz agencji FleishmanHillard, gdzie w 2016 roku rozpoczęła swój pierwszy staż w branży PR, gdzie trafiła zaraz po stażu dziennikarskim w krakowskim Onecie (Onet Media Group). Realizowała działania PR dla takich firm jak: PHILIPS, Hewlett Packard (HP), Parrot, Criteo oraz Dassault Systèmes.
Jest absolwentką politologii na polsko-amerykańskiej Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz studiów magisterskich z zakresu International Public Policy na brytyjskim uniwersytecie University of York oraz Central European University w Budapeszcie (stypendystka programu Erasmus Mundus). Studiowała również interdyscyplinarne studia społeczne na czeskim Uniwersytecie Masaryka w ramach programu wymiany studenckiej Erasmus. Absolwentka studiów podyplomowych na National University of Singapore – specjalizacja: Public Relations for Digital Media.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj