Dyrektor zarządzający Creative PR i współwłaściciel firmy Instytut Sprzedaży. Ukończył psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, na Wydziale Psychologii Stosunków Międzykulturowych, absolwent Executive MBA w Nottingham Trent University oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Pracował m.in. dla takich Klientów: National Geographic, Media Rodzina (wydawca Harry’ego Potter’a), arvato servives grupa Bertelsmann. Jako konsultant Krzysztof Maruszewski specjalizuje się w doradztwie strategicznym oraz zarządzaniu kryzysowym. Jest współzałożycielem Fundacji BookCrossing, pracuje również jako doradca dla instytucji edukacyjnych oraz non-profit. Zarządza Creative PR oraz posiada szereg doświadczeń związanych z marketingiem w innych firmach m.in. był kierownikiem działu internetowego w miesięczniku Press. Ponadto Krzysztof Maruszewski jest twórcą nowatorskich rozwiązań z pogranicza PR i marketingu –
www.moonvalley.pl
.