Dyrektor zarządzającą pionu Internet, IT i marketingu w Grupie Polskapresse i rzeczniczka prasowa Grupy. Odpowiedzialna za integrację produktów internetowych, technologii Polskapresse i Mediów Regionalnych. Do jej zadań należy wdrożenie strategicznych dla obu spółek projektów, jak strategie sprzedaży kontentu, produktów bezpłatnych i pozyskiwania nowych źródeł przychodów.
Z firmą związana jest od 2005 roku. Dotychczas była dyrektorką działu PR i marketingu oraz rzeczniczką Polskapresse. Z branżą public relations związana od 2001 roku. Odpowiadała za wizerunek korporacji, w tym największych dzienników regionalnych oraz kontakty z mediami.
Jest pomysłodawczynią kampanii społecznej „Szkoła bez przemocy” realizowanej przez 18 dzienników regionalnych. Wcześniej pracowała w agencji Profile public relations na stanowisku Project
Manager:. Prowadziła projekty dla największych klientów, m.in. TP, PGNiG, Grupy PZU. Przez trzy lata była ekspertem w “Programie Informacyjnym o UE w Polsce” w Przedstawicielstwie Komisji Europejskiej w Polsce.
Prowadzone przez nią kampanie społeczne zdobywały nagrody IPRA Golden Awards: w 2004 roku wyróżnienie honorowe IPRA Golden World za kampanię społeczną “Szpital z Sercem” dla TP , a w 2005 dla Polskapresse nagrodę główną IPRA Golden World Awards w kategorii „community relations” za akcję obywatelską „Masz Prawo Wiedzieć”. Jest absolwentką Komunikacji Programu Studiów Europejskich Szkoły Głównej Handlowej i Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończyła kurs London School of Public Relations.