Obecne stanowisko:
Partner w Lighthouse Consultants
Od stycznia 2017 partner w Lighthouse Consultants. Koncentruje się na doradztwie strategicznym w obszarze komunikacji kryzysowej, a także będzie odpowiadać za HR i marketing agencji.
Wcześniej pełniła funkcję Business Unit Directora w firmie Lighthouse Consultants. Wcześniej zajmowała stanowisko Group Account
Manager:a. Specjalizuje się projektach związanych z zarządzaniem komunikacją w kryzysie i zagrożeniami dla reputacji.
Prowadzi także warsztaty i symulacje kryzysowe. Kierowany przez nią zespół realizuje projekty w obszarach komunikacji korporacyjnej oraz crisis&issue management m.in. dla klientów z branż energetycznej, farmaceutycznej czy handlu detalicznego.
Współpracowała m.in. z firmami takimi, jak: PKN Orlen, Telekomunikacja Polska, Axel Springer (Newsweek, Forbes, Dziennik), Danone, Kamis, Pirelli Pekao Real Estate, Magnus Group, Medicover, Provident Polska. Z branżą PR związana od ośmiu lat.