Dyrektor ds. odpowiedzialności społecznej w polskim oddziale Microsoft. Odpowiedzialny za rozwój, inicjowanie i koordynację działań w obszarze kreowania wizerunku firmy jako społecznie przyjaznej. Kosycarz pracuje w zespole polskiego oddziału Microsoft od 1. sierpnia 2007 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencji public relations Burson-Marsteller na stanowisku dyrektora działu Brand Practice, gdzie uczestniczył m.in. w projekcie wprowadzenia na rynek platformy handlu elektronicznego TP SA oraz w pracach dla takich klientów, jak: Danone, Unilever i Citibank.
Marek Kosycarz doświadczenie zdobywał też w agencji reklamowej Wunderman, gdzie zajmował się obsługą Pekao SA, SAP i HP oraz w British American Tobacco Polska, gdzie jako dyrektor ds. korporacyjnych i regulacyjnych był odpowiedzialny m.in. za działania CSR, komunikację wewnętrzną, dialog regulacyjny, a także pełnił funkcję rzecznika prasowego. Jest absolwentem Wydziału Mechaniki Precyzyjnej (obecnie Wydział Mechatroniki) Politechniki Warszawskiej. Posiada również dyplom MBA Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej.