Mariusz Pleban

0
89

Jest właścicielem i prezesem Multi Communications i Multi Event. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie komunikacji marketingowej i PR, budowaniu relacji na obszarach B2B, B2C i C2C, opracowywaniu kompleksowych wewnętrznych i zewnętrznych strategii komunikacyjnych, zarządzaniu kryzysowym oraz wdrażaniu technik kreatywnego myślenia – projekty m.in. dla: ITI Group, Michelin, Unilever, Shell, PKN ORLEN, Schenker, Ernst &Young, Gazeta Wyborcza, Kredyt Bank, Polskapresse, Wyeth i innych.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej ze specjalizacją Zarządzanie i Marketing. W latach 1994-1997 zajmował się kojarzeniem partnerów biznesowych z Polski i Hong Kongu. Od 1997 roku jego kariera zawodowa związana jest z Multi Communications, w której zaczynał pracę na stanowisku account manager. Po objęciu stanowiska partnera zarządzającego w 2000 roku, agencja rozpoczęła dynamiczny okres rozwoju. W latach 2000 – 2006 zwiększyła swoje przychody dziesięciokrotnie, z ok. 1,000,000 zł do 10,500,000 zł. W kwietniu 2007, razem z swoją wspólniczką – Małgorzatą Bekier, doprowadził do włączenia Multi Communications, jako jedynej polskiej agencji PR, do sieci niezależnych agencji Public Relations Global Network (PRGN).
Aktywnie zajmuje się również działalnością dydaktyczną. Współpracuje z ICAN (dawniej: Canadian International Management Institute) wydawcą Harvard Business Review Polska jako trener w obszarach strategii i komunikacji marketingowej. Jest także wykładowcą London School of Public Relations, a także prowadzi również gościnnie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim na wydziale dziennikarstwa. Jest także częstym prelegentem na branżowych kongresach, seminariach i panelach dyskusyjnych (np.: PR Forum, Harvard Business Review).
W latach 2007 i 2009 został wybrany do składu Rady Związku Firm Public Relations (kadencje 2007/2009 oraz 2009-2011), z którym pozostaje w bliskich relacjach już od 2004 r., czyli od momentu objęcia funkcji wiceprezesa zarządu ZFPR (kadencje 2004/2005 i 2005/2007).

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj