Marta Smyrska

0
44

W branży PR od 2000 roku, przez ostatnie pięć lat jako Account
Manager: w agencji TBWAPR. Obecnie działa na własny rachunek pod marką SMYRSKA PR. Prowadziła działania PR dla takich klientów jak: Carrefour Polska, Centrum Onkologii, Miasto Stołeczne Warszawa, Panattoni Europe, Wawel SA. Specjalizuje się w komunikacji instytucjonalnej oraz na platformach społecznościowych.
Pomysłodawczyni i współautorka poradnika dla rodziców „Maluch w Warszawie”, wydanego przez Miasto St. Warszawa oraz bloga o polskich książkach i sztuce dla dzieci:
www.wielokropek.com.pl
. W 2009 r. nominowana do nagrody PRotonów, w 2010 r. wygrała konkurs literacki, organizowany przez Ciszewski PR i PRoto pt. „Jak ograć słowem trudny temat”. Publikowała w „Dobrym Wnętrzu”, „Rzeczpospolitej”, miesięczniku „Podróże” oraz tygodniku „Polityka”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj