Obecne stanowisko:
Brand
Manager: magazynu „Gala”
Od maja 2018 roku Brand Managerka magazynu „Gala”. Odpowiada m.in. za budowanie wizerunku pisma, przygotowanie i realizację planów marketingowych w oparciu o założone cele, planowanie kampanii marketingowych, reklamowych i sponsoringowych, współpracę z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizę wyników sprzedaży i czytelnictwa czy organizację konkursów.
Michalina Słupska z „Galą” związana jest od 2015 roku, kiedy rozpoczęła współpracę z działem Moda. Od 2016 roku współtworzyła natomiast rubrykę towarzyską Galaktyka, w której zajmowała się relacjonowaniem wydarzeń z Polski i świata. Od 2017 roku Słupska współpracuje też z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której jest koordynatorem projektów. Ukończyła dziennikarstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W czasie studiów przez pół roku uczyła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business.