Natalia de Barbaro

0
41

Absolwentka psychologii i socjologii na Uniwersytecie Jagiellońskim, gdzie w Instytucie Psychologii prowadzi autorski kurs „Doradztwo polityczne w praktyce”. Specjalizuje się w marketingu politycznym. Doświadczenie zdobywała m.in. jako stażystka w Kongresie Stanów Zjednoczonych (1991 rok).
Była konsultantką i specjalistką ds. marketingu politycznego w biurze parlamentarnym Unii Demokratycznej, później Unii Wolności, w Krakowie (lata 1992-1995), dyrektorem zespołu strategicznego w Sztabie Wyborczym Jana Rokity (wybory parlamentarne 1997 i 2001 oraz wybory na prezydenta Krakowa 2002) oraz doradcą medialnym Donalda Tuska w wyborach prezydenckich 2005. Prowadziła również treningi umiejętności społecznych i public relations dla National Democratic Institute, szkolenia dla polityków na Ukrainie, w Chorwacji, na Słowacji, w Izraelu oraz w Bośni i Hercegowinie. Autorka książki „Dojść do głosu. Radykalnie praktyczny przewodnik po kampanii wyborczej”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj