Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Natalia Rostkowska. obecne stanowisko: kierownik komunikacji zewnętrznej. w grudniu 2020 roku natalia rostkowska rozpoczęła pracę w dziale corporate affairs kompanii piwowarskiej. objęła stanowisko kierownika komunikacji zewnętrznej, na którym odpowiada za tworzenie, realizację i monitoring strategii komunikacji zewnętrznej, dbanie o wizerunek i reputację firmy, zarządzanie wszystkimi obszarami komunikacji zewnętrznej (w tym biurem prasowym, infolinią konsumencką, stroną internetową i mediami społecznościowymi), wsparcie w zakresie pr-u dla pozostałych działów firmy, planowanie i realizację projektów komunikacyjnych, wsparcie w komunikacji kryzysowej oraz zarządzanie zespołem. poprzednio, od września 2016 roku do lutego 2020 roku, natalia rostkowska pełniła funkcję corporate communications manager:a w gaspol. kierowała tam komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs, employer brandingiem, projektami csr, gaspol team i działaniem w polsce paneuropejskiego stowarzyszenia forum rozwoju efektywnej energii. wcześniej, w latach 2013-2016, była koordynatorem komunikacji społecznej i rzecznikiem prasowym urzędu dozoru technicznego. w przeszłości pracowała też w agorze, polskapresse i interia.pl. jako freelancer realizowała projekty dziennikarskie dla agencji novimedia custom publishing. była też właścicielką agencji komunikacji marketingowej mindflow, która zrealizowała projekty m.in. dla canal+ i castrol.

Obecne stanowisko:
Kierownik komunikacji zewnętrznej
W grudniu 2020 roku Natalia Rostkowska rozpoczęła pracę w dziale Corporate Affairs Kompanii Piwowarskiej. Objęła stanowisko kierownika komunikacji zewnętrznej, na którym odpowiada za tworzenie, realizację i monitoring strategii komunikacji zewnętrznej, dbanie o wizerunek i reputację firmy, zarządzanie wszystkimi obszarami komunikacji zewnętrznej (w tym biurem prasowym, infolinią konsumencką, stroną internetową i mediami społecznościowymi), wsparcie w zakresie PR-u dla pozostałych działów firmy, planowanie i realizację projektów komunikacyjnych, wsparcie w komunikacji kryzysowej oraz zarządzanie zespołem.
Poprzednio, od września 2016 roku do lutego 2020 roku, Natalia Rostkowska pełniła funkcję Corporate Communications
Manager:a w GASPOL. Kierowała tam komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną, public affairs, employer brandingiem, projektami CSR, GASPOL Team i działaniem w Polsce paneuropejskiego stowarzyszenia Forum Rozwoju Efektywnej Energii. Wcześniej, w latach 2013-2016, była koordynatorem komunikacji społecznej i rzecznikiem prasowym Urzędu Dozoru Technicznego. W przeszłości pracowała też w Agorze, Polskapresse i Interia.pl. Jako freelancer realizowała projekty dziennikarskie dla agencji Novimedia Custom Publishing. Była też właścicielką agencji komunikacji marketingowej Mindflow, która zrealizowała projekty m.in. dla Canal+ i Castrol.