Dyrektor Wydziału Promocji Miasta w Urzędzie Miasta Bydgoszczy. Z instytucją jest związany od 2003 roku, a w ciągu całej pracy dla Urzędu jego obowiązki wiązały sie dziaaniami promocyjnymi miasta. Związany także z wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań w strukturze organizacyjnej Urzędu, realizacją zadań z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania oraz relacji samorządu z mieszkańcami.
W latach 2005 i 2006 społeczny doradca logistyczny, dwóch pozytywnie zrealizowanych przedsięwzięć z zakresu marketingu wyborczego na poziomie krajowym oraz samorządowym. W roku 2004 obserwator wyborów Prezydenta Ukrainy.
W latach 2006–2008 wiceszef Kancelarii Prezydenta Bydgoszczy odpowiedzialny min. za administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej, członek Kolegium Prezydenta, jednocześnie szef zespołu wspierającego jedną ze spółek komunalnych w negocjacjach w zakresie realizacji jednej z kluczowych inwestycji rekreacyjnych w mieście.
Absolwent Wydziału Biologii i Nauk o Ziemi Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego. Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Finansów i Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu w zakresie komunikacji społecznej i public relations.