Od sierpnia 2009 s client service director w agencji Ciszewski Financial Communications. Wcześniej przez trzy lata odpowiadała za komunikację marketingową w firmie doradczej REAS na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią.
Karierę rozpoczynała w agencji Marka PR, a następnie prowadziła własną agencję Mediagram. W obu odpowiadała za komunikację firm z branży nieruchomości. W tym czasie pracowała m.in. dla Globe Trade Centre, Ronson, Asbud, Blue City, Robyg Development, Star Investments czy Prestige. Ma blisko dziewięcioletnie doświadczenie w branży.
Jest absolwentką Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie UW i Podyplomowych Studiów Public Relations organizowanych przez UW i PAN. Uzyskała Postgraduate Professional Diploma in Marketing przyznawany przez brytyjski Chartered Institute of Marketing, którego jest członkiem. W roku 2003 odbyła czteromiesięczny staż w McLuhan Program of Culture and Technology na University of Toronto w Kanadzie.