Do maja 2013 executive director w agencji ComPress. Z Public Relations związany od 1998 roku. W agencji ComPress pracował od 1999 roku. Tworzył dział Healthcare zajmujący się obsługą klientów z branży farmaceutycznej, którego został dyrektorem. Koordynował akcje edukacyjne, zmieniające postawy społeczne. Organizował m.in. akcję uświadamiającą skutki palenia tytoniu „Zawsze Bez Nikotyny” (nagroda dla najlepszej kampanii w kategorii PR produktu); kampanię „Zaszczep Zdrowie” – program profilaktyki zdrowotnej (wyróżnienie w konkursie „Złote Spinacze”); kampanie „STOP rakowi szyjki macicy”, „Żółty Tydzień”.
Zajmował się także PR produktowym i relacjami z mediami, organizacją konferencji, zjazdów, szkoleń, przygotowywaniem strategii działań oraz doradztwem w sytuacjach kryzysowych. Współpracował m.in. z Telekomunikacją Polską, Renault Polska, RWE, GlaxoSmithKline, Bristol-Myers Squibb, Merck, Roche, Astra Zeneca.
Od 2011 roku jako Executive Director wspierał Zarząd w projektowaniu, opracowywaniu i wdrażaniu planów strategicznych w firmie oraz obsługę klientów i rozwijanie nowych obszarów działań.
Od 2001 roku czynnie zaangażowany w działalność Związku Firm Public Relations. Dwukrotnie zasiadał w Radzie Związku. od 2012 roku członek Rady Etyki Public Relations. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadzi szkolenia medialne, jest wykładowcą akademickim z zakresu komunikacji.