Od 1-go września 2012 roku dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Citi Handlowy. Ostatnio pełnił też obowiązki szefa komunikacji korporacyjnej, pozostając jednocześnie dyrektorem Biura Prasowego i rzecznikiem banku.
W ciągu ostatnich sześciu lat kierował zespołem Biura Prasowego, odpowiadającym za budowanie wizerunku Banku w mediach. Był m.in. pomysłodawcą oraz autorem koncepcji zbudowania w Banku studia multimedialnego, które od dwóch lat służy do realizacji programów telewizyjnych „na żywo” oraz produkcji nagrań na potrzeby komunikacji wewnętrznej oraz z klientami i mediami. Jest także koordynatorem działań Banku w social media. Przed przyjściem do Banku, przez ponad pięć lat, odpowiadał za PR i Marketing w giełdowym DZ Bank Polska. Gdzie odpowiadał m.in. za projekt zmiany nazwy (z AmerBank na DZ Bank Polska) oraz komunikację wdrożenia nowej platformy IT.
Przed pracą w bankowości, przez ponad 15 lat był związany z mediami, głównie z radiem. Najdłużej z Programem Trzecim Polskiego Radia, którego był Dyrektorem – Redaktorem Naczelnym przez 4 lata, szefem Redakcji Aktualności-Zapraszamy do Trójki, przez 2 lata, i w którym przez 11 lat nieprzerwanie redagował i prowadził poranny i popołudniowy Program „Zapraszamy do Trójki”. W swojej karierze zawodowej był także Dyrektorem Programowym w Radiu TOK FM oraz Dyrektorem Programowym w Radiu ESKA.
Paweł Zegarłowicz ukończył ekonomię na SGPiS-ie (obecnie Szkoła Głowna Handlowa ) w Warszawie.