Od końca marca 2009 roku jest menedżerem ds. komunikacji portali bulwarowych należących do o2. Do marca 2009 roku był PR managerem w magazynie Marketing&more. Absolwent wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, ponad 5 lat w agencjach i działach public relations (m.in. szef projektów w Estimage PR), twórca wielu opracowań strategicznych z zakresu PR. Był także dyrektorem ds. public relations w agencji Viewpoint Group PR&Lobbying. Równocześnie z praca w wydawnictwie prowadzi agencję Starship Celebrities Public Relations, która specjalizuje się w opracowywaniu strategii wizerunkowych polskich gwiazd.
Autor kilku projektów CSR wpierających przedsiębiorcze postawy młodych ludzi. Niestrudzony propagator idei „zasadności opracowywania i wdrażania nowatorskich rozwiązań oraz narzędzi PR na rzecz przedsiębiorstw z sektora MSP” . Zwolennik budowy Brandów poprzez niekonwencjonalność a nie skalę działań. Współpracuje tylko z mediami o nieskazitelnej reputacji. Public Relations rozpatruje w kategoriach sztuki a nie jednego z narzędzi wspierających zarządzanie.