Robert Kosobucki

0
44

Pracę zawodową rozpoczął w sektorze budżetowym, później pełnił funkcję analityka sprzedaży w zarządzie głównym Coca-Cola Amatil. Od 1997 roku związany jest z rynkiem mediowym. Był między innymi analitykiem marketingowym, a następnie Product
Manager:em w domu sprzedaży czasu antenowego Publipolska dla kanałów Polonia1 i Super1. Od 2002 roku, wraz z rozpoczęciem nadawania kanału Tele5, pełni funkcję szefa działu marketingu dla stacji oraz domu sprzedaży czasu antenowego Media5 (obsługa w pełnym zakresie kanałów iTV, Polonia1, sprzedaż czasu telezakupowego anteny Tele5 i KuchniaTV oraz zarządzanie sprzedażą licznych portali internetowych). Do jego głównych obowiązków należy przygotowywanie planów i strategii marketingowych, analiza rynku, wspieranie działań promocyjnych/PR oraz koordynacja dystrybucji kanałów telewizyjnych. Jest absolwentem Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych Szkoły Głównej Handlowej.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj