Obecne stanowisko:
założyciel i prezes Solski Communications
Prezes zarządu Solski Communications (od kwietnia 2008 roku). Do marca 2008 roku był dyrektorem generalnym agencji PR – Sigma International (Poland) Ltd.
Doktor nauk historycznych, publicysta, autor książki o Azji Południowej, były korespondent Polskiej Agencji Prasowej w Indiach oraz amerykańskiej agencji prasowej Telerate Dow Jones w Polsce, współtwórca dziennika ekonomicznego Nowa Europa.
Z public relations związany od 1994 r. – od samego początku w agencji Sigma. Inicjator działań społecznych na rzecz środowiska PR w Polsce, był wiceprezesem i prezesem Zarządu Związku Firm Public Relations oraz polskim przedstawicielem w IPRA. Od 2005 do marca 2008 wiceprzewodniczący Rady ZFPR.
Laureat nagrody PRotony 2008 w kategorii “Osoba/zespół w firmie PR-owskiej”, PRotony 2011 i PRotony 2014 w tej samej kategorii.