poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaPublikacjeJak rynek wideo zmienił komunikację public relations? Wywiad wideo z Barbarą Sołtysińską

Jak rynek wideo zmienił komunikację public relations? Wywiad wideo z Barbarą Sołtysińską

Z prezes LifeTube’a rozmawiamy o tym, jak youtuberzy zmienili podejście do wykorzystywania influencerów w komunikacji, a także o perspektywy rynku wideo internetowego.

Barbara Sołtysińska

Prezes LifeTube. Wcześniej prezes agencji Livebrand Communications, zajmującej się projektowaniem strategii działań PR i doborem narzędzi angażujących grupy docelowe w komunikacji produktowej, zarządzaniu wizerunkiem firm i ich liderów, działaniach CSR, komunikacji wewnętrznej i employer brandingu, a także działaniach guerillowych i ambushowych oraz komunikacji kryzysowej i public affairs. W przeszłości dyrektor strategiczna w MSL Warsaw.

Rozmawiała Magdalena Wosińska

Dziękujemy LifeTube za pomoc w realizacji wideo.

 

 

 

 

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj