.

 

European Excellence Awards rozdane

dodano: 
12.12.2011
komentarzy: 
0

European Excellence Awards przyznane. Laury wywalczyły: Hill and Knowlton (w kategorii „Narodowe i regionalne kampanie Polska, Rosja, Ukraina”) za program edukacyjny „Droga do Siebie”, zrealizowany dla AstraZeneca Pharma Poland, Allegro Agency Anna Gogacz dla Renault Polska (w kategorii „CSR”) za program „Szkolne Kluby Bezpieczeństwa” w ramach „Bezpieczeństwo i mobilność dla wszystkich” oraz Deutsche Bank PBC wspólnie z Agorą za projekt „Edukacja w finansach” w kategorii „Komunikacja finansowa”.

W konkursie dla najbardziej wyjątkowych i profesjonalnych kampanii public relations w skali europejskiej nominowany był także (w kategorii „Zdrowie”) drugi projekt Hill and Knowlton - Ogólnopolski Program dla Młodzieży „Mam Haka na Raka” realizowany dla Polskiej Unii Onkologii i GlaxoSmithKline. Projekt doceniono po raz drugi - wcześniej zdobył nagrodę w 2008 roku). Pozostali nominowani to: Weber Shandwick w dwóch kategoriach: „Rozrywka i kultura”oraz „Social media” za projekt dla Hasbro Poland „Monopoly Polska – Głosuj na swoje miasto”, a także On Board PR Ecco Network za „Tieto - Passion for Future” w kategorii „Komunikacja HR” oraz za kampanię „Uwaga! Fonoholizm” w kategorii „CSR”. Nominację przyznano także agencji Partner of Promotion w kategorii „Event” za organizację dla Komisji Europejskiej pierwszego w Polsce „Dnia Różnorodności”. Wyróżniony event został zorganizowany w Warszawie w ramach kampanii społecznej „Za różnorodnością. Przeciw dyskryminacji”. Nagrody przyznawane są pod patronatem „Communication Director Magazine”. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin