Kto ma najlepsze hasła promocyjne?

dodano: 
25.06.2008
komentarzy: 
0

Gazeta Wyborcza Lublin opublikowała artykuł Marcina Bielesza na temat konkursu na najlepsze hasła promocyjne miast. Spośród 42 haseł eksperci Press (Gabriela Lesser, korespondentka niemieckojęzycznych mediów, sekretarz generalny PIT Józef Ratajski, dyrektor kreatywny agencji Euro RSCG 4D Jacek Maciejewski) wybrali 10 najlepszych.

Specjaliści kierowali się wytycznymi prof. Andrzeja Szromnika z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, który założył, że hasła promocyjne powinny być: krótkie, zrozumiałe, oryginalne, ponadczasowe, przetłumaczalne, wieloznaczne, dowcipne, łatwe do zapamiętania, zaskakujące oraz adekwatne do całości komunikatu werbalnego i pozawerbalnego.

Eksperci za miasta posiadające trzy najlepsze hasła promocyjne uznali: Gdańsk (Gdańsk, morze możliwości), Wrocław (Wrocław - miasto spotkań) i Kraków (Magiczny Kraków). Poza tym wyróżniono hasła Dolnego Śląska (To je vyborne. Das ist super. Dolny Śląsk), Łodzi (Żyję i pracuję po łódzku), Mrągowa (Nie przegap Mrągowa), Warszawy (Zakochaj się w Warszawie), Torunia (Toruń. Gotyk na dotyk), Białegostoku (Wschodzący Białystok) i Opola (Opole, miasto bez granic). (mk)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Lublin, „Miasto inspiracji” nie jest dowcipne, Marcin Bielesz, 24.06.08
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin