.

 

More communications agency dołącza do IAB Polska

dodano: 
18.10.2023
komentarzy: 
0

W październiku 2023 roku More communications agency dołączyło do grona członków Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska – organizacji zrzeszającej około 230 firm z branży internetowej, m.in. portale internetowe czy sieci reklamowe.    

Agencja, która jest obecna na rynku od 15 lat, oferuje działania z zakresu public relations, content marketingu i digitalu.

Jak mówi Jakub Zajdel, CEO agencji, firma od lat należy do międzynarodowej sieci niezależnych firm public relations IPREX Global Communication oraz do Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Teraz chce zaangażować się w rozwój branży reklamowej. „Przystąpienie do IAB Polska jest kolejnym efektem realizowanej strategii rozwoju firmy. Posiadanie wpływu na funkcjonowanie branży, w której działamy, oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi ekspertami rynku to dla nas bardzo ważne kwestie” – podkreśla Zajdel.

Spośród agencji z branży PR do IAB należą już Monday Group, Solski Communications czy Lightscape. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin