.

 

Olsztyński Kongres PR na starcie

dodano: 
15.04.2005
komentarzy: 
0

Dzisiaj w Olsztynie rozpoczyna się II Kongres Public Relations „MARKETING POLITYCZNY, czyli jak wygrać wybory?”. Jego organizatorami są Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. T. Kotarbińskiego oraz Katowicka Agencja Public Relations PRC Communications, która w marcu otworzyła swoje przedstawicielstwo w Olsztynie. W tym roku partnerami medialnymi wydarzenia są wortale o tematyce public relations PRoto i INFO-PR. W zaplanowanym na dzisiaj cyklu wykładów wystąpi m.in. Gerald Abramczyk – były doradca prezydentów Stanów Zjednoczonych G. Forda i R. Reagana oraz polskich polityków L. Balcerowicza i J. Kalinowskiego. Tematem jego wystąpienia będzie marketing polityczny, któremu poświęcony jest tegoroczny kongres. Wykład „Strategie kampanii wyborczych” wygłosi Sebastian Chachołek, Prezes Zarządu PRC Communications. Inne wystąpienia to m.in.: „Historia marketingu politycznego”, „Struktura informacji do mediów (prasa, radio, TV, Internet)”, „Wizerunek osoby publicznej” oraz „Na wiecu i spotkaniu - sztuka wystąpień publicznych”. Drugiego dnia Kongresu odbędą się warsztaty praktyczne pt: „Jak wykorzystać media w kampanii wyborczej?”, „Wywiad prasowy, radiowy i telewizyjny”, „Elementy manipulacji i socjotechniki”. Dokładne informacje o kongresie znajdują się na stronie OWSIIZ.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin