Sylwia Pawlina, dyrektor ds. PR w Domu Wydawniczym Aude, założyła własną agencję PR-owską. Obecnie firma ta – jak powiedziała PRoto Pawlina – jest jeszcze rejestrowana, ale od końca kwietnia funkcjonuje jako agencja public relations Re-Do PR. Agencja oferuje usługi związane z budowaniem strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym: prowadzenie relacji z mediami, PR produktowy oraz zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
Właścicielka nie zatrudnia tymczasem pracowników na etat; współpracuje z 3 osobami. Do końca roku planuje jednak powiększyć ten zespół o kolejne dwie osoby.
Pierwszymi klientami agencji są Stowarzyszenie Prasy Firmowej oraz Ad Concept, broker reklamowy specjalizujący się w prasie custom publishing.
Jak zapewnia Pawlina obecny pracodawca wiedział o zakładanej agencji: „O moich planach założenia własnej działalności Urszula Radzińska wiedziała od dawna. Od samego początku miałyśmy jasno określony podział obowiązków i klientów. Ja nie zamierzam wejść na rynek wydawniczy, a Aude nie chce specjalizować się w public relations”- mówi szefowa nowej firmy na rynku PR. (kk)