Ciszewski Financial Communications to nowa agencja, która będzie funkcjonować w grupie firm działających pod nazwą Ciszewski. Agencja ma się specjalizować w całościowej obsłudze firm z branży finansowej, a skupiać się na wykorzystaniu m.in. takich działań, jak: komunikacja marketingowa, media społecznościowe oraz Internet.
Nową spółką-córką będzie kierował dwuosobowy zarząd – prezesem firmy będzie Jerzy Ciszewski, a wiceprezesem – odpowiedzialnym za generalne zarządzanie firmą – Paweł Tomczuk. Większościowym udziałowcem nowej firmy będzie Ciszewski Public Relations, pozostałe udziały będą własnością Pawła Tomczuka. Działania nowej firmy mają także wspierać dwie inne agencje z grupy – Brightness Studio w zakresie identyfikacji wizualnej i projektowania oraz Ciszewski Marketing Sportowy.
Ciszewski Financial Communications powstało z wyodrębnienia się ze struktur Ciszewski Public Relations działu PR-u finansowego. Obecnie spółka obsługuje 10 firm z branży finansowej i zatrudnia 6 osób. W najbliższych miesiącach planowane jest zatrudnienie dwóch kolejnych osób na stanowiska client service director oraz account executive’a.
Koncepcja powstania firmy powstała w listopadzie 2007.
W planach strategicznych firmy jest m.in. osiągnięcie 6-7 mln przychodów z fee na koniec 2011, debiut na giełdzie w latach 2011-2012, a także nawiązanie współpracy z agencją o podobnym profilu działającą w Wielkiej Brytanii lub USA. (kk)