piątek, 15 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościNasza-Klasa z działem marketingu i PR

Nasza-Klasa z działem marketingu i PR

Portal społecznościowy Nasza-Klasa.pl będzie miał dział marketingu i PR-u. Obecnie trwa do niego rekrutacja, a docelowo zespół w nim pracujący ma składać się z 8 osób. Konkretne nazwiska nie są jeszcze znane; w pierwszej kolejności serwis ma zatrudnić analityka marketingowego oraz specjalistów ds. promocji i PR.
Dotychczasowy pełnomocnik zarządu ds. rozwoju biznesu, Dominik Kaznowski, będzie odpowiedzialny za stworzenie strategii marketingowej portalu.Porces łączenia i reorganizacji pracy działaów PR i marketingu ma być realizowany przez najbliższe pół roku. Od 15 czerwca nastąpi również zmiana personalna w kierownictwie public relations Naszej Klasy. Obecny dyrektor ds. PR, Bartek Szambelan, przekaże obowiązki Joannie Gajewskiej – dotychczasowemu rzecznikowi prasowemu firmy, która awansuje na stanowisko dyrektora ds. komunikacji. Bartek Szambelan zdecydował się zakończenie współpracy ze spółką
„Decyzja o stworzeniu działu marketingu&PR to wynik założeń rozwojowych firmy. Portal przez nas prowadzony zmierza w stronę internetowej platformy komunikacji a powstający dział, będzie miał za zadanie wspierać obrany kierunek przekształceń” – wyjaśnia redakcji Joanna Gajewska, rzecznik prasowy Naszej-Klasy.pl. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj