Agencja Infocontrol PR w ramach współpracy z Promo Sailing Group rozpoczęła realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą”. Do zadań agencji należy opracowanie oraz realizacja strategii komunikacyjnej akcji, w tym: relacje z otoczeniem i mediami, pozyskanie patronów medialnych, a także organizacja wydarzeń towarzyszących. Osobą odpowiedzialną za projekt z ramienia agencji jest Sylwia Grzymała, account manager.
„PGNiG Bezpiecznie nad Wodą” to kampania informacyjna realizowana w ramach Żeglarskiego Pucharu Polski Delphia 24 CUP oraz regat w formule jachtów kabinowych. Przedsięwzięcie ma charakter weekendowych pikników rodzinnych, podczas których promowane są postawy dotyczące ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa w trakcie wypoczynku nad wodą. Kampania będzie obecna w 6 polskich miejscowościach: Zegrze, Ryn, Puck, Gdynia, Mikołajki, Mrągowo.
Partnerami kampanii są: Grupa Kapitałowa Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo oraz Bank Ochrony Środowiska. (kk)