Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przygotowanie, realizację i koordynację kampanii promocyjnej i public relations dotyczącej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w 2009 roku. Zleceniodawcą działań jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Wartość projektu wynosi ponad 1 mln zł.
Do zadań Partner of Promotion należy m.in. opracowanie strategii kampanii, realizacja działań informacyjnych oraz organizacja spotkań z beneficjentami. W ramach współpracy agencja zorganizuje także cykle ogólnopolskich oraz regionalnych seminariów informacyjnych. Istotną częścią projektu będą działania marketingowe prowadzone w Internecie, które koncentrować się będą na portalach i stronach często odwiedzanych przez polskich przedsiębiorców. Za projekt z ramienia agencji odpowiada zespół pod nadzworem Anny Hahn-Leśniewskiej
W przetargu brały udział także agencje ITBC Communication, Ciszewski Public Relations, konsorcjum – Infor PL i Europejskiego Centrum Przedsiębiorczości; konsorcjum – EMLAB, Radio ZET, TVN, Presspublica, Grupa Onet, Eversoft; konsorcjum – MJ Media Szymański i Glapiak i Sigma International oraz konsorcjum składające się z Lighthouse Consultants i Grandes Kochonos.
W postępowaniu odrzucono oferty: konsorcjum – JMTM i Agencja Reklamowo-Wydawnicza A. Grzegorczyk oraz konsorcjum składające się z firm Smartlink, Strategis, PRIMUM Public Relations.
Podstawową rolą Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw oraz konkurencyjności polskiej gospodarki. W ramach PO IG dotowane są projekty innowacyjne w skali kraju lub na poziomie międzynarodowym. (kk)