Partner of Promotion wygrała przetarg na całościową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR-owskich dla wszystkich działów produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną. W ramach umowy agencja ma także wspierać klienta w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR-owych. Agencja odpowiada także za relacje z mediami oraz organizację testów wybranych nowości Samsunga.
Do współpracy z firmą Samsung, agencja dedykowała zespół sześciu konsultantów, którym kierują Paweł Czermak, account director – w zakresie komunikacji produktowej – oraz Monika Bębnowska, account director – w obszarze komunikacji korporacyjnej.
Agencja Partner of Promotion została wyłoniona w przetargu, w którym wzięło udział 10 agencji PR.Oprócz agencji Partner of Promotion były to :FIRST Public Relations, Weber Shandwick, Lighthouse Consultants, PR Consultant, On Board Public Relations, Multi Communications, Feedback/Hill & Knowlton, !Buzz Public Relations, Future PR i Ciszewski PR. Umowę podpisano bezterminowo. (kk)